Cyborg

Migrän igen, vaknade klockan sex av det förbannade huvudet o roade mig med att springa o spy sex gånger under timman som följde. Lyckades somna om tillslut och vaknade återigen vid två, då var huvudet bra igen, fast illamåendet satt kvar. Vilket det fortfarande gör.
Jaja, har roat mig med att planera för framtiden igen. Satt o pratade med pappa rätt länge. Han sa att om han får igenom sin plan med att flytta till Bua så kan jag få hyresskillnaden på ungefär 2000 kr till stöd för egen lägenhet.
Det skulle ju inte vara helt fel!
Ska tillbaka till arbetsförmedlingen imorgon en snabbis för att göra en snabbcheck på mina referenser. Sen är det bara att vänta de 90 dagarna o se om något händer. Just nu känns det som att det faktiskt kommer lösa sig någon gång. Kanske inte imorgon, och antagligen inte dagen efter det heller, men inom en relativt snar framtid!
Sitter och hjärntvättar mig själv och pappa med Welle:Erdball och panikandningen jag hade igår har släppt!
Har till och med skissat upp en massa idéer till min kommande cyborg-tatuering.

image4

Snart kommer jag fan ha pengar till både den o vingarna jag vill ha!
Dessutom har jag fått hem papper till nya ID-handlingar eftersom mitt förra försvunnit spårlöst!?
Och imorgon ska jag träffa Gustav igen, saknar honom fast det bara gått ett par dagar sedan han var här, min hjärna har nog blivit lite förvriden o konstigare än vad den var innan.
Och på fredag kommer Becca!
Kan det bli bättre?
Nej inte just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0