It's over..



Hittade en bild från julaftons morgon.. Ser nästan söt ut, på ett nyvaket och osminkat sätt och det är sällan jag tycker det. Fortfarande retainer i näsan, orkar inte byta för tillfället. Ser bara så tomt ut när ringen är borta. Jaja, har en liten sorglig klump i magen. Känns alltid så melankoliskt när julen är över. Lixom gått en hel månad, om inte mer och sett fram emot denna högtid.. Och så är den över. Alla paket öppnade, alla faten tomma.
Sitter med Bianca i knät och vill göra något.. Fortfarande sugen på pizza, och efter att ha lirat tvspel i flera timmar känner jag för att göra något mer.. krävande. Jaja, no idea what to do. Tyst fredagsnatt.
Släckt överallt hos grannarna, de ligger nog precis som jag o vilar efter den intensiva helgen.. The magic of christmas is gone...
Nu är det snart nytt år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer ett litet paket fran usa nar jag kommer och halsar pa. :)



btw, you're so cute. :*

2008-12-27 @ 22:01:05
Postat av: Mitsukai

Det ligger något litet till dig med när du kommer hit <3

2008-12-27 @ 22:03:48
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0