Update

Så efter två dagar av intensiv huvudvärk med inslag av migrän börjar min värld äntligen klarna.
Min Faster var över innan och som sjuksköterska hade hon med sig lite specialmediciner till moi som inte direkt hjälpte. Yay.
Dessutom hade hon med sig sin pappis Nova. Efter en del skällande och mycket intensivt nosande slutade det faktiskt med att hon o Bianca kom bra överens. Trots att Bianca är extremt mycket mindre. Min lilla tuffing!
Var trevligt att träffa Faster, fikade, pratade och var ute med vovvarna. Min släkt är faktiskt riktigt trevlig!

Och imorgon blir det Lolitameet i Göteborg. Har tänkt att kila dit, kan ju bli riktigt trevligt.. Vi ska ju dra till Liseberg och det är ju inte helt fel, även om jag måste hålla koll på pengarna. Hoppas verkligen inte att mina nära och kära räknar med dyra klappar till julen. Mitt konto är äckligt tomt efter hundinköpet. Bläh! Hatar ekonomi.. och hatar räkningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0