Stairs

Bianca löper.. Pms ftw! Hon är aldeles svullen och nipprig, men på promenaden var hon jättelydig.
Känns bäst att vara hemma med henne lite nu och inte stressa totalt på stan. Fast jag skulle nog varit hemma idag iaf. Känner mig fortfarande krasslig, och extremt trött. Kanske ska smälla ihop en kladdkaka.. mums!

Det hände en jättemysko grej på långpromenaden btw. Rundan vi tog gick upp via skenekyrkan, ett jättefint område med gamla steninslag överallt. Hon hade som sagt varit jätteduktig på promenaden, men när vi skulle ner för en gammal stentrappa tog det totalstopp. Hon bara ställde sig och darrade. Hon har ju aldrig varit rädd för trappor innan, men hur jag än lockade så gick det inte. Hon var verkligen livrädd!
Jag vände och eftar  att ha fått ryggen mot trappan slutade hon helt att darra och resten av promenaden flöt på finfint.
Mysko!



Kommentarer
Postat av: Johanna.

Bianca är rädd för spöken. :o

2008-12-05 @ 23:17:23
Postat av: Mitsukai

Jag börjar fan tro att det var något sådant. Har fan aldrig sett henne så rädd!

2008-12-05 @ 23:56:00
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0