Update

Jag mår äckligt dåligt. Avgiftningsprocessen är seg och plågsam. Värre än vad jag trodde! Läkarna varnade ju mig för att det skulle bli jobbigt, men jag ska klara det!
Sitter o lyssnar på Amy MacDonald, bra musik för att lugna ner nerverna.
 Ser inte alls fram emot resan idag. Inte nog med att jag mår illa som fan o har sömnunderskott deluxe, så har sj bestämt sig för att vara extra jävliga.
De har dragit in tågen till herrljunga fram till januari vilket betyder att jag först måste bussa in till Gbg central för att komma till Örebro. Kill me now!
Som tur är Bianca är och peppar upp mig, annar hade jag nog bara dragit ngt gammalt över mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna.

avgiftning? o.O

2008-12-20 @ 22:44:43
Postat av: Anonym

många som frågat så jag skrev om det <^^

2008-12-21 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0