Phones

Har försovt mig såklar. Vad fan är det med mig och väckarklockor?
De verkar aldrig fungera när man vill det. Dessutom fattar jag ännu mindre att jag kan vara så jävla trött även om jag fått sova extra. Jag hatar att vakna!

Dessutom hatar jag att ingen någonsin svarar när jag väl vågar ringa. Har ju jättesvårt att ringa folk.. o svara i telen med om det är människor jag knappt känner. Men idag behöver jag ju verkligen ringa veterinären o boka hälsokontroll för Bianca.
Men neeeeejdå. Precis som när jag ringt innan säger det "tut tut" och kopplas ner. Vad fan lixom!
Plus att pappa just hörde av sig o sa att jag måste ringa tandläkaren..  No Way Leverpastej!
Dumma telefoner.
Ska iaf försöka snart igen med veterinären. Det är ju viktigast! Inte någon jävla tandläkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0