Night



Dålig bild, men den är från mobilen, OMG min riktiga hårfärg lixom. Måste ta o fixa nya cyberlox.. saknar dem! Men det får bli falls igen så jag snabbt kan växla till lolita!

Sitter o glor på dålig natt-tv, och småpratar med Beccis som är massa lågt borta från mig. Pallar inte riktigt att dra iväg till sängen för tillfället så jag blir nog kvar i sofan ett tag till. Grannen har just slutat spela musik, vilket jag e mycket tacksam för. Det mullrade seriöst så jag kände av det i soffan, men jag e rädd för fulla människor så jag vågade inte gå o be dem sänka. Isch. Är det ens någon som verkligen läser avtalen i kontraktet nowdays? Jag menar visst att man kan stå ut med basdunk ibland, men inte såhär mycket. Och enligt kontraktet ska inget få höras in till grannen + att det definitivt ska vara tyst vid 23.00 i hyreshus.
Många ser ju fest som undantag, men man kan väl åtminstonde försöka ha det lite trevligt o inte hålla på tre dagar i rad!
BLÄH!
Är jag helt enkelt för snäll som tänker på att inte störa för mycket? Dessutom bor jag ju på bottenplan så jag slipper ju problemet med att sprida basen över till någon under. Men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0