Midnight Writing

Jag älskar att julbaka.
Klockan är strax över 01.00 o jag har precis blivit klar med ett helt lass lussebullar. Nom nom! Och nu sitter jag och planerar för de två chokladaskar jag ska tillverka. Det är kladdigt och rätt svårt att göra praliner, men så grymt kul!

Något annat som jag tycker om (bortsett från att baka) är att ha en mamma med skuldkänslor över att ha tagit en del dumma beslut i livet. Visst hade jag heldre haft en mamma, men kan man inte få det tar jag det näst bästa!
De här skönheterna är på väg hem till mig och jag kan knappt bärga mig!



Btw så läste jag just ett mail från min mentor på skolan. Jag ska flytta upp i engelskan! Äntligen, det jag hållt på med har kännts för lätt så det ska bli kul med lite engelska som jag faktiskt kan lära mig någonting av!
TJO!

Kommentarer
Postat av: miaka

åh väskan! nu måste vi twinna!

2008-12-15 @ 02:55:38
Postat av: Mitsukai

OMGOGHOMG har du en sån med <3

2008-12-15 @ 04:22:21
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Miaka

Jepp, hade den tom i lördags:P

2008-12-15 @ 15:38:07
Postat av: Mitsukai

HAHA Jag är helt borta ^^ hade nog sovit för dåligt skylla på det

2008-12-15 @ 15:59:25
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0