GAH!

Jag ska inte slänga ut ps3 genom fönstret! Jag ska inte slänga ut ps3 genom fönstret! Jag ska inte slänga ut ps3 genom fönstret!
Seriöst alltså!
Jag är på sluttampen när det gäller Mirrors Edge och jag tror fanemej inte att spelmakarna ville att man skulle komma igenom det hela. Jag menar oddsen är ju ultimata för bråd död. Jag är en lättklädd "runner" utan vapen och jag ska möta 97618757 1/2 män i full skyddsmundering med kulsprutor, snipergevär, granater och fan ver vad mer. Jag dör på typ två sekunder. Och då ska ni veta att jag konstigt nog blivit riktigt skicklig på spelet. Vad fan är meningen lixom!
Och borde inte spelet faktiskt känna av när man dött sisådär en halv miljard gånger så att den lättar lite på fienderna... GAH!
Det hemska är att jag e så jävla envis så jag kommer sitta hela natten om det så behövs.
Och återigen.. Jag ska inte slänga ut ps3 genom fönstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0