CraZy

Fy fan vad svårt det är med försäkringar till hund! De ska vara registrerade i SKK, chipmärkta i JBV, livförsäkring, veterinärförsökring och avel. Jag tror jag dör! Sen ska de vara med i hundklubb för att få rabatt. Huvudet åker karusell på mig medan Bianca lugnt ligger o sover.
Men den här sötnosen förtjänar ändå det bästa. Vaknade med henne såhär och eftersom datorn var vid sängen va jag tvungen att knäppa ett kort! Vete fan hur jag lyckas sova med henne under halsen, tack o lov över att hon inte luktar hund säger jag bara!



Kommentarer
Postat av: Becca

Två sötisar på en bild! :)

2008-12-07 @ 14:21:47
Postat av: Mitsukai

Kom o lägg dig brevid mig så blir det tre ;)

2008-12-07 @ 14:23:31
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Becca

Åh gärna! :D

2008-12-08 @ 07:10:12
Postat av: JJ - Drunk on Morphine

Shit va lik du var borderbreaker.blogspot.com på det här kortet!:o

2011-06-06 @ 11:42:47
URL: http://drunkonmorphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0