Someone took my smile.

Vaknade nyss.. klockan är 17.15.
Jisses, hur mycket sömnunderskott har jag egentligen? Fast jag somnade ju inte direkt tidigt heller. Dessutom sov jag oroligt, drömde att alla människor som betyder något för mig bara gick på en stor färja och försvann i fjärran medan jag stod ensam kvar på stranden. Verkligen allihop. Tror det har något att göra med att Björn sa att han antagligen ska flytta till Tyskland i sommar.
Vad ska jag göra då?

Och nu fick jag reda på att Joel är sjuk med.. blä! (inte absynth-Joel utan Joel-blå.) Fan, hoppas det inte är allvarligt. Eller nej, det FÅR inte vara allvarligt! 

Urk, var är glädjen från igår?

Kommentarer
Postat av: Johanna.

jobbigt det där. det ska alltid hända något bajs när man är glad.

hoppas det känns bättre snart.

2008-04-21 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0