Passport



En snabb (och tydligen spegelvänd) bild innan jag kilar iväg till polisen för att förnya mitt pass. Enligt pappa ser jag ut som en livstidsdömd fånge på det nuvarande kortet, och jag håller med! Till och med säkerhetskontrollen på Heathrow flygplats skrattade åt bilden. Hoppas mitt nya blir bättre!

A quick pic before I'm off to the police to get a new passport. According to my father I look like a criminal on death row on my current photo, and I agree. Even the security check at Heathrow Airport laughed at it. Hope my new one will be better!

Kommentarer
Postat av: anna

jag har aldrig blivit skrattad åt, men jag flög till england för ett par år sedan med ett pass där jag ser ut som en tioårig seriemördare, blond och pytteliten, och så gick jag på flygplatsen jättetrött med fluffigt knallrosa hår. passkontrollanten tittade väääääldigt länge på kortet och log åt mig....... hatar pass :<

2012-04-16 @ 15:26:25
URL: http://passingoftime.webblogg.se/
Postat av: Martin Erdes

Mitt legg är lite liknande, jag ser ut som en knarkande och tung kriminell person som precis blivit gripen och fotad av polisen.

2012-04-16 @ 18:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0