BloodFeast @ FrEaKShoW



Och så blev det äntligen dags för Bloodfeast. Club Freakshows årliga halloweenparty och som vanligt höll det till i Berg 112. För er som inte vet så är det i princip en bunker insprängd i berget. Extrem mysfaktor, speciellt med blodig inredning och lemlästade kroppar, hehe. Mina kompanjoner för kvällen var finbesök ända från Västerås.
Alle aka Den Galna Slipsmannen, och en liten mus vid namn Queen Elizabeth.

Finally time for Bloodfeast. It's Club Frekshows annual halloween party, and as usual it was held in the awesome premises of Berg 112. And for you who have not been there I can tell that it's a bunker suited deep inside a mountin. Wich means that it cosy as hell, especially with all the decorations of bloody corpses and mutilated bodies, hehe. My companions for the night included a visiting friend from Västerås, the almighy Alle, also known as "the mad tie man", and a small mouse named Queen Elixabeth.



Väl på plats träffade jag dessutom på massa kära sötnosar att krama på!

And while dancing like a maniac I also stumbled across some other lovely friends!



Som vanligt så var kvällen kyddad med diverse underbara shower. Som bland annat Angelica Thistel och Master Morgan som pysslade med bland annat Play Piercing och eldshower.

As usually there were awesome preformers to spice up the evening. Here you can see Angelica (Also known as Thistel) and Master Morgan preforming play piercing and other fiery stuff.




Kvällen bara flög förbi och när vi var tvugna att återvända hem till Bianca så kändes det som om vi nyss ankommit till festen. Ah well, tiden flyger när man har roligt!

The night just flew by and when the time came to return home to my doggie it felt as though we had just arrived.
Ah well, time flies when your having fun!



Happy doggie!!


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Skulle inte du kunna berätta lite hur du kom in i den alternativa modellbranschen? :) skulle vara intressant att höra! själv skulle jag verkligen vilja få in en fot en dag.

2011-11-13 @ 12:19:44
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: miaka

Så kul att se dig1 lite tråkigt att jag inte var där så länge, men du och jag kanske kan festa loss en annan dag? <3 btw så snor jag bilden på dig och mig! :-D

2011-11-13 @ 19:54:33
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Pixy

TIPS!

http://www.forbiddenplanet.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=67231

2011-11-15 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0