Speeela

Det blev en lördag i spelets tecken. Startade upp med lite "ZOMBIES!!!"
Dock utan expansion då de inte får plats på bordet, höhö.


Jag blev tydligen en galen femåring....


Pojke var snygg och allmänt in tha zone for killing zombies.
Gud betraktar i bakgrunden...


När spelet var slut (vi säger att jag vann) så blev jag också en zombie! Och eftersom det bara var killar i lägenheten så var min enda source of brainz Bianca. OM NOM NOM!


Och när jag var mätt och glad körde vi igång med Descent: journeys in the dark - kampanj.
Första banan.. fast lite moddad med nya grejer från div expansioner.
Skojs!


Kommentarer
Postat av: Lesthi

Bianca ser inte så missnöjd ut med att bli uppäten xD

2011-04-03 @ 20:53:22
URL: http://lesthi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0