Snow

Oj vilken dag!
Vaknade och såg att jag blivit insnöad!! Och jag som hade lovat att följa med ut på skidäventyr. Men så kan det gå, och även om jag blev framskottad tillslut så har snön bara fortsatt att vräka ner. Visst att det är vackert, men just nu börjar jag tröttna, speciellt eftersom jag höll på att bryta nacken i trappan till tvättstugan pga all snö. Riktigt snygg vurpa må jag säga. AJ!


Utsikt genom mitt fönster igårkväll, och inatt kom det tre extra dm + att det snöat hela dagen.

Jaja, istället för att trassla omkring på skidor så har jag spenderat dagen med att städa. Lagom kul men mycket behövligt. Det samlas en hel del damm när man är borta i två veckor. Dessutom har jag varit lat så väskan hade ännu inte blivit uppackad. Men nu är allt fixat och jag firar med att göra klart ett matteprov (måste inlämnas imorgon) och pimpla varm choklad. Känner mig jättetråkig, men antar att det är en sådan dag idag. BLARG!


Kommentarer
Postat av: ★ Twixy ★

Är fint med snö, i lagom mängd! :P

Nu är det alldeles för mycket o så har den stannat kvar för länge ;)

2010-02-23 @ 08:29:28
URL: http://lillatwixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0