A Very Bad Day

Fy fan vad jag hatar den här dagen.
Vet att jag är gnällig just nu, men hade ni varit i min situation hade ni nog med hatat den.
Det har bara varit en sådan där dag då allt varit "a total waste of life".

Just nu vill jag bara ha någon som orkar ta hand om mig.
Och någon som kan trolla fram mat åt mig, för herregud vad hungrig jag är. Vet att jag borde laga mat själv. Men jag orkar faktiskt inte idag! Så antar att jag får gå hungrig igen. Hej jag är fail som inte ens orkar laga mat. Visst att jag skulle kunna kila till grillen, men ärligt talat är jag så trött på deras feta mat just nu att jag antagligen skule spy av bara lukten. Avskyr att behöva lägga mig på fastande mage. 


Dessutom längtar jag hem.



Som sagt, en helt otroligt dålig dag.
Hoppas det blir bättre imorgon!


Kommentarer
Postat av: Johanna.

Awh. Du skulle ha ringt tant johanna så hade hon kommit med nybakade bullar. :)

2009-10-25 @ 10:35:46
Postat av: Linnéa

Hihi, okej. Jag har nästan förståt det ^^

Men om en stund kan jag skicka en bild på min nya hårfärg, från mobilen. fast du kan ju inte svara, men det behövs ju inte ^^

Kram!!

2009-10-25 @ 11:35:00
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Cissi

:( Hoppas du mår bättre nu. Tack! Känns helt okej med håret nu iaf^^

2009-10-25 @ 13:08:45
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0