Birthday

Dåligt med uppdateringar, sorry mates.
Min  mac är fortfarande ur funktion, går inte ens att starta ordentligt nu. Och servicegarantin gäller tydligen inte då mamma slarvat bort kvittot. *suck*

Dessutom fyllde pappa år idag! Så jag har haft fullt upp med att fixa klart presenter och baka tårta. Blev en femlagerskreation med massa frukt, vanilj och choklad. Riktigt lyckad om jag får säga så själv. Nom nom!



Dessutom bliv det middag på kinarestaurang, och som vanligt åt jag för mycket. Vet inte hur man alltid lyckas. Sist jag åt där höll jag på att sprängas och sa "aldrig mer, nästa gång slutar jag så fort jag blir mätt" Men neeeejdå. Jag moffade på av de goda och nu ligger jag här med magen i vädret. Varför är kinamat så gott!
Blev förresten riktigt nöjd med presenten till Pappsen. Ett tecknat porträtt, woh jag kan ju faktiskt hantera pennor. Lägger in en bild så fort min dator är med på noterna igen!
 
Nu blir det scrubs!
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Johanna.

Lyckat. Måste du köpa en ny nu eller? Hälsa din pappa grattis från mig, förresten. :)

2009-03-17 @ 00:47:14
Postat av: mitsukai svarar

JOJJO

Tror inte det, kommer bara kosta extra jävla massa att få den fixad >.< men det får fan mamma stå för då det är hon som antagligen eldat upp kvittot XD



I will =)

2009-03-17 @ 13:57:05
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0