Update

Ursäkta sega uppdateringar idag.. Anyway vaknade upp till en helt fantastisk morgon. Solsken och krispig morgonluft!
Sen fick jag huvudvärk.
Tog mod till mig och ringde äntligen doktorn. Jag har ju telefonfobi, så det var ett stort steg tycker jag. Avskyr att prata med människor jag aldrig träffat över telefon. *rysa*
Jag ska iaf få antiinflammatoriska tabletter som jag ska knapra i en vecka och sedan återkomma. Gah!

Nu har iaf det slutat göra ont, men är fortfarande seg i kroppen, så jag har bullat upp för en riktig myskväll! Vindruvor och Queer as Folk! Dessutom blir det skönhetsbehandling för min del.. Ansiktsmask, ögonbryn, maniky och pedikyr. Sånt som behövs för att man ska känna sig riktigt härligt avslappnad. Pappa var över innan och han har frikort till mig för spaavdelningen på badhuset. Nom nom..
Så snart ska jag dit o sjunka ner i bubbelpoolen!

Nä nu ska jag mysa till 100%
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, låter härligt, härligt! Använd kortet så ofta du bara kan! Vilken lyx!

2009-01-17 @ 00:22:31
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mitsukai Svarar

mm, det ska jag =)

2009-01-17 @ 00:49:52
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0