Saturday Night

Go me!
Jag har duschat, klippt luggen och nu ska jag snart tråckla in septumringen igen efter att ha haft retainer i ett par veckor.
Känner mig lite piggare efter att ha sovit nån timma till i soffan och tror faktiskt jag ska ta itu och tvätta kaklet i badrummet. Är inte direkt det roligaste man kan göra en lördagkväll, men det behövs då det förut helvita kaklet fått en lilablå ton av mitt hår, som färgar av sig varje gång jag duschar. Och jag kan ju likagärna få det gjort när jag verkligen inte orkar gå ut ikväll.
Avskyr verkligen att vara så totalt übertrött!
Gah, jaja senare ikväll ska jag tjocka mig med godis och slakta missfoster i Dead Space!
Så det kunde ju helt klart varit sämre.
Kanske kilar jag över till Linda med.. Om hon är hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0