Update

Har knappt varit hemma idag, strax efter att jag vaknat till efter tolvtiden kom pappa och kidnappade med mig till IKEA. Slutade med att jag släpade hem en jättestor spegel till hallen o lite småplock för köket.
Direkt efter hemkomsten bar det iväg till simningen för två timmars intensivt paddlande och nu är jag äntligen nerbäddad i min underbara soffa. Lite mör i armarna efter allt simmande, men annars både mätt och glad. Ska nog kila och packa in håret.. badvattnet är inte prima för blekt hår.

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

jag tror de som var med i programmet visste att det var fake... vore lite elakt annars!!!

hoppas du haft en bra da!!!

2009-02-03 @ 23:08:30
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0