Tired but happy!




Sähär pigg ser man ut när man vart hundägare i en vecka och Tobias spenderat natten. Sen Bianca flyttade in har jag knappt sovit, knappt ätit, men ändå är jag lycklig. Vet att jag kommer vänja mig, men ändå.. vem vill sova när man kan ligga o gosa med världens sötaste lilla vovve som luktar nytvättade handdukar av någon konstig anledning.
Herregud det är faktiskt en vecka.
OMG!
Annars var myskvällen med Tobias trevlans. Även om jag inte var så mycket till sällskap. Trött Anna, not tha shit. Men film och godis + massa mys är aldrig fel. Speciellt inte när det serveras splattig skräckfilm!
Och idag är det dessutom första december. You just gotta love it!
Nu ska jag laga mat, lasagne <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du klippt dig eller ser det bara ut så? Sött i alla fall!

2008-12-08 @ 01:48:45
Postat av: Mitsukai

Nää det är bara fluffigt =)

2008-12-08 @ 14:18:20
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0