Untitled

Det var ett tag sedan sist, och jag vet egentligen inte om så mycket har hänt.
Johanna har bott hos mig en vecka, vilket var väldigt mysigt. Vi var mogna och byggde upp allt mitt lego som låg undanstoppat på vinden, härligt att vara barnslig ibland! Vi fick till och med igång min gamla legojärnväg.
I fredags var jag iväg och provade ut kläder till modevisningen. Jävligt svårt att hitta till rätt ställe ute på hinsholmen, men efter mycket om och men hamnade jag rätt. Börjar känna mig riktigt peppad på hela grejen nu, och så kommer **** hit för att titta. Men tyst, det är en hemlighet! Fast såklart är jag lite nervös med. Det var längesedan jag gick catwalk så jag känner mig lite ringrostig... men det blir nog bra i slutändan. Kommer tydligen vara en hel del fotografer där, o sen ska hela skiten filmas.

image16

På lördagen tog jag o Jojjo det mest lugnt. Jag roade mig med att fixa till mitt nya hår som jag fått dagen innan (se bilden) och sen dödade vi lite zombies.. eller rättare sagt, mycket zombies och tjockade till oss på choklad. Fan, måste sluta med godiset nu och bli av med vintermagen. Kanske tappa ett par kilon innan modevisningen. Då har jag ett bra mål iaf, bör nog inte vara alltför stora problem.

Det roliga tog slut på söndagen.
Johanna åkte hem och jag fick trösta mig med att sanera huset. Köket tog tre timmar att få snyggt igen, varifrån kommer all disk!?

Nu ligger jag här med hög feber.
Vill hitta på något, men orkar inte.
Undersidan av laptopen bränner emot magen.. Pannan brinner.
Varför har jag så svårt att hålla mig frisk.
BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Johannski.

****? :o

awh, stackare. nästa gång hjälper jag dig städa.

2008-04-08 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0