I wish for...

Hur kommer det sig att man alltid hittar en massa fancy fancy saker när man måste hålla tight på pengarna ett tag?
Det är alltid så för mig! Fucking alltid. Nu sitter jag här med extremt sug efter en massa söta saker, men just idag är det starkast för dessa två objekt.



Liten söt shoppingkasse, och ett par mysiga skor från Iron Fist. Och grejen med skorna är att jag egentligen AVSKYR uggs, jag menar.. seriöst, har ni tittat på dem? Men dessa var rätt söta i mönstret iaf, och de ser varma ut, perfekt för vovvepromenader helt enkelt, då ska det ju vara enkelt och bekvämt. Men aldrig att jag sätter på mig ett par av de där hemska uggeliguggsen man ser överallt på fjortismaffian.

Ah well.
Får hålla tummarna att allt är kvar i slutet av månaden när pengarna strömmar in igen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj nej va snärtiga :D

jag å vill ha:)

Jo jag vet precis vad du menar, helvetet skall frysa till is innan jag sätter på mig nå av de andra uggsen..

Sköt om dig gumman



Kram

2009-11-05 @ 13:50:23
URL: http://candymania.wordpress.com
Postat av: Veronica

Här kommer nya adressen :)

Vart dökär i dom där skorna.. dom är påväg hem till mig :) mihi

2009-11-10 @ 19:36:26
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0