***

Usch vad slött det varit sedan jag kom hem. Okej att man behöver vila efter en resa, men nu är jag redo för nya äventyr! Imorgon är det till exempel en spelning på Henriksberg här i Göteborg med Aesthetic perfection, det skulle vara najs att gå på och dansa bort natten. Får se om jag tar mig iväg.

 

It's been a quiet couple of days since I got back home. I'm not sure If I like it or not though. I miss the energy of London, I miss the people and the nightlife. But tomorrow, monday, a band called Aesthetic perfection will preform at Henriksberg - Gothenburg so mabye I should go over there and dance the night away. We'll see. A lot of my friends are going so it could be nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0