Keys

Ända sedan jag var liten så har jag varit smått besatt av nycklar. När jag var omkring tio år hade jag en gammal skruttnyckel som jag hittat på vinden runt halsen, och efter det har det bara blivit värre. Det är något magiskt med nycklar och nyckelhål enligt mig, och hemma så har jag numera nycklar i olika former och färger som dekoration. Skulle dock inte ha något emot att välkomna dessa skatter till min lägenhet också!

When I was around ten I found a really old key and I used it as a necklace for years to come.
I have always loved keys and keyholes, there's something magical about them, and nowdays I have several keys in different shapes and colours around my home. But I would like to welcome these beauties too.
So puuuurty!


(Everything from Plasticland)

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Riktigt vackra!

2012-03-19 @ 11:45:42
URL: http://annabumbi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh just det ja, det var ju på samma dag, det är klart man ska på de zone då! Fick för mig att det var den här veckan. Hatar när det är två bra klubbar på samma dag.

2012-03-20 @ 13:17:14
Postat av: miaka

var så klart jag som skrev kommentaren innan :P

2012-03-20 @ 13:17:42
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0