Planning


Crappy mobilbild ♥

Sitter och planerar min Londonresa. Ska iväg en vecka nästa månad och det ska verkligen bli så underbart att komma bort lite. Behöver rensa hjärnan, träffa nya människor och bara vara, utan vardagstress och allmänt skit. Hoppas bara inte hela stan har hunnit bli alltför Olympiacrazy än.

I'm in the middle of planning my trip to London. One week in May of pure awesomeness. I really need it, time to clear my head, meet new people and just relax. Hmm, just hope the city isn't all Olympia-crazy yet though.



Btw, Jessica du kommenterade ang råd om awesome ställen i London, men lämnade inga kontaktuppgifter.
Du kan skicka din mail/blogg om du fortfarande vill ha tips =)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag åker i morgon men kan kolla min mail från mobilen när jag är där borta. Skrev mailadressen i fältet ovanför, förhoppningsvis ser du den! :)

2012-04-25 @ 12:30:31
Postat av: Dux

Ställer en nyfikenhets fråga. Länge sen man hörde något om din pojkvän. Är ni fortfarande tillsammans? Vist skulle ni gifta er?

2012-04-27 @ 01:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0