Easter


Jag vet, mina ritarskillz är... fantastiska, haha!

Jag är fortfarande sjuk, febern har gått ner men mår fortfarande värre än skit. Riktigt ledsen att alla mina fina planer för påsk gick i stöpet. Hoppas jag åtminstonde kan få tillbaka verksamheten i mina smaklökar snabbt (de lägger av varje gång jag blir riktigt sjuk) så jag kan njuta av lite godis.

I'm still crazy sick so I'll probably stay in bed during Easter. It sucks and I'm quite sad that all my plans got cancelled.
But there's nothing to do about It. Hope I'll get my taste back soon at least, (it disappears every time I get really sick) so I can munch some candy.

Kommentarer
Postat av: Papi

Sötaste påskharen ever! <3

2012-04-06 @ 14:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0