Awesome Days

Oj vilka dagar jag haft! Fullt upp men bara med massor av roliga saker. I lördags tog jag och Issa och drog in till Göteborg för en dag i shoppingens tecken. Vi spenderade pengar, proppade oss fulla med mat och gav oss ut på äventyr. Issa ville besöka Orienthuset, ett ställe ingen av oss tidigare varit på, och det föll på min lott att leda oss dit. Kan fortfarande knappt fatta att jag hittade. Otroligt ställe för den delen. FULLT med massa godsaker från hela världen. Kunde dock inte köpa med mig så mycket därifrån.. Behöver bil för det.
Det var iaf en otroligt lyckad dag, och jag måste bara skryta om att jag hittat den perfekta "lilla svarta". Hihi!
Jag lämnade dock min kamera hemma på hatthyllan, men snodde iaf ett par bilder från Issa...


(Mellanbilden är för er som frågat mig vad jag gör av Bianca när jag går in i affärer/provrum. Jag har en speciell hundväska som hon helt enkelt hoppar in i. Den har nät på sidorna så hon kan se ut även när hon ligger ner och är fodrad med mjukt ludd.  Den här väskan använder hon dessutom som korg hemma så fort hon får chansen. Jag hör ju till de som tycker hundar ska använda sina tassar, men det här är jäkla bra i affärer.)

Även söndagen spenderades i Göteborg, dock i annat sällskap. Mötte upp med vackra Jenni och en av hennes vänner. Vi satt i timmar med kaffe och prat! Dessutom köpte jag den största kanelbullen jag någonsin sett. Stor som en pizza, och god var den också.



Och så slutligen idag, måndag.
Återigen en dag med sötaste Issa, dock i Borås. Huvudpunkten var att boka tatueringstid, så nu peppar jag till första oktober då jag återigen ska lägga mig under nålen. Längtar!



Kommentarer
Postat av: Essa

Vart i Borås? :'>

2011-09-06 @ 22:29:59
URL: http://theboywhofelltoearth.blogspot.com
Postat av: Isabellen

Massa mys!

2011-09-06 @ 23:59:06
URL: http://nikotindamen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0