Batman

Kom just på att jag glömt berätta om en awesome grej! Jag ska på Batman Live i Stockholm lite senare i höst!
Jag älskar Batman, och det har jag gjort sedan jag var riktigt liten, och då syftar jag speciellt på skurkarna. Harley Quinn och Jokern har alltid legat nära mitt hjärta. Så fatta att jag är överlycklig över att få gå på Live-Showen. Det blir jag och tre tjejer till, och förhoppningsvis är alla av oss utklädda. Jag kommer iaf vara det.. hihi! Min dräkt är nästan helt klar. Den ska sys in lite bara.. plus att jag måste hitta passande skor. Men ih vad kul det ska bli!

 

 

Totally forgot to tell you guys, I'm going to see Batman Live in Stockholm later on in autumn. I love Batman, and have done so since I was a little girl. I especially love the villans (Harley Quinn & The Joker in my ♥) So I'm extatic to acually see this show live! It's going to be me and three other girls and hopefully everyone will wear costumes. At least I'm going to do so. My costume is actually almost done, just need to take it in a bit and find good shoes.

 


Kommentarer
Postat av: nemo

batman är naaaajs! jag skulle måla mitt tak svart men nådde inte och när jag kollade upp så såg jag att det är batmans konturer i hörnet av taket. batman is watching!

din blogg är en av dom jag kollar dagligen btw! stalker

2011-09-09 @ 20:57:50
URL: http://landofmakebelieve.bloggplatsen.se/
Postat av: Isa

Lite avundsjuk kan jag inte förneka att jag är :)

Har oxå varit ett Batman fan sedan jag var liten, favoriterna för min del är Catwoman och Poison Ivy, men de flesta av skurkarna har sin charm.

2011-09-12 @ 00:29:00
URL: http://isabelleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0