Noms

Mmmm, paket! Var sådär lagom kul att släpa hem allt från macken i ösregn, men äääänyway. Äntligen ett par nya platåkängor. Har ett par likadana hemma som nu äntligen får gå i pension. Efter att ha genomgått div festivaler och tuffa spelnngar under fem/sex år så är de inte så mycket att hurra för längre. Dessutom ett par perfekta höstskor, lite hårfärg, en korsett och en jättesöt kjol. Tack så jättemycket mamma!

Döskalleskorna som kom med allt annat är dock köpt för prispengarna från hårtävlingen. Fick ju hem dem för flera veckor sedan, men var tvungen att byta ner i storlek. Men nu är det rätt och jag är happy!

 

Yummy, I love presents! Even though it was less fun to drag all that home in pouring rain, but what the hell...

And finally, a new pair of platform boots! I have an old pair just like them at home, but after five/six years of festivals, conserts and ruff playing it's time to let them go. I also got a pair of perfect autumn shoes, a corset, some haircolour and a really cute skirt. Thanx alot mum!

The skull-shoes was not part of the birthday gift though, even if they came together. It's actually the price I got in a hair-competition from the same company. Lovely! I'm a really happy girl now!

 


Kommentarer
Postat av: Tigern

2011-10-06 @ 22:34:42
URL: http://tigerbrand.blogg.se/
Postat av: Tigern

Gud va fina grejer :)

2011-10-06 @ 22:35:11
URL: http://tigerbrand.blogg.se/
Postat av: Veronica

Mjo.. dom vet ju redan allt iof... Många som undrar vad hans mamma säger om det faktiskt.. Men jag ska inte lämna ut för mycket detaljer. Försöker fokusera på det som Jag fått gå igenom. Att han är ett svin behöver jag inte ens tala om för folk. Han bränner sina egna broar om man säger så. Han är inte speciellt omtyckt. Och det är inte för att han inte vill vara med mig, eller för att vi inte är stabila nog att skaffa barn. utan för att barnet redan blivit till, vi har köpt barnkläder och sen en dag vill han inte. Det är DÄR folk reagerar. Att han lämnar mig, gravid.. Planerat barn.. Mm.. du hör ju själv. Det är fan inte OK. ARGGHH



Tack för dina ord! :)

2011-10-08 @ 02:38:32
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: sara

wow vad fint! jag har en fråga som jag hoppas du kan svara på! den svart/vita korsetten du har på din header, är den också från odium? tänkte köpa antingen circus underbust eller fraction underbust men vet inte vilken jag ska beställa, är lite velig :P



vilken av dem är bäst? jag hoppades att du kanske kan jämföra dem lite, kanske visa bilder på hur de ser ut på etc. förresten, vilka märken är det?



förlåt, nu blev det många frågor :D hoppas du kan göra ett inlägg om det!



älskar din blogg btw! <3

2011-10-11 @ 09:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0