@ Mums Place


A pic from earlier today

Blev kvar hos mamma ett par dagar mer än beräknat. Pojken åkte hem i söndags för att jobba men jag drar mig inte förräns imorgon. Har haft fullt upp med att fixa klart min halloweendräkt och dessutom njuter jag ordentligt av mammas nya hus. Hon har ett eget litet spa precis vid gästhuset där jag bor, och jag har roat mig med att basta varje kväll. Underbart!

I'm still at my mums place. My boy left sunday but I won't leave until tomorrow. I've been busy fixing the last details for my halloween-costume and now it's actually finished! I'm also enjoying my mums home spa. It's just next to the guest house where I'm staying so I've been using the sauna and just having a relaxing time every night. Love it!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja just! Det var ju du.. :) Dom är riktigt balla.. och varma!! :) + att man får plats med många tjocka strumpor i. Perfekt!

2011-10-25 @ 12:08:29
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

Såå himla fin! Älskar dina linser alltså. Synd att man själv är synskadad och inte kan ha färgade sådär... Eller man kan ju säkert? Men lär ju bli helvetes dyrt :/

2011-10-27 @ 18:36:25
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0