Happy stuffz

Först och främst: Tack för alla fina gratulationer och lyckönskningar. Jag fortfarande knappt fatta att någon faktiskt vill spendera resten av sitt liv med mig. Det är en stor känsla!

Och som om jag inte redan var glad nog så fick jag precis mail från odiumclothing ang att min beställning är skickad. Jo, för som en födelsedagspresent av mamma fick jag en beställning värd 3000 kr från odium. Det får man minsann en hel del mums för!

First things first: Thank you all sooo much for all your gratulations and well-wishes. I still find it hard to believe that someone actually wants o spend the rest of their life with me! It's a very special feeling.
And if that wasn't enough to make me a very happy girl, I just recived an email from Odiumclothing that my order has shipped out today. It's one of my birthday-presents and I'm really looking forward to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0