Photoshoot

Puff, kom nyligen hem och jag är helt slut! En väldigt lång dag med mycket resande fram och tillbaka. Fotandet gick prima och fotografen blev väldigt nöjd. Blev dessutom ompysslad av en utomordentlig hårstylist och en fantastisk MUA. Det är så skoj att bli stylad av folk som verkligen kan sin sak.
Nu ska jag dock göra tre saker som jag är väldigt bra på: Duscha, äta och sova. Fy farao vad det ska bli underbart med en varm dusch efter att ha stått barfota och halvnaken i iskalla stormvindar. Kommer nog vara rejält förkyld imorgon, men efter att ha fått kika lite på bilderna så kan jag säga att det var klart värt mödan!


Fick en fantastisk frisyr som skymtar lite i bilden. Dock blev den ganska förstörd (smink likaså) på väg hem från bussen i ösregn. Nu återstår bara att trassla ut alla flätor, krumelurer och hårnålar. Lär nog ta sitt lilla tag, speciellt med tanke på att regnet förvandlat håret till en kaka av hårspray. WOHO!


Kommentarer
Postat av: peter

ser man fram mot att se dessa bilder :)

när ska vi fota igen då Anna ?:D

2011-05-29 @ 13:08:44
URL: http://fotope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0