Hos Pappa

Jag är hos pappa. Lite vardagssemester från all stress, väldigt skönt!
Massa smaskig mat och plats att bara vara. Sitta och samtala med papi, gosa med djuren och sova gott i mitt gamla rum. På tal om god mat så måste jag bara skryta lite om min extraordinära pappa. Idag bjöd han på hemmalagad hummus med falafel och brytbröd, så gott att jag nästan dog lite. Jag älskar att ha en vegetarian till i familjen!

Imorgon torsdag bär det dock tillbaka hem till mitt. Träning på kvällen och sedan ska jag ta mig an mitt hår. (Har lovat en bild på spektaklet innan jag färgar igen dock) Är bokad modell på Lördag och då måste håret vara blått igen!


Och eftersom jag faktiskt är i mitt gamla rum så letade jag upp en bild från när jag bodde här.
Ojojoj...

Kommentarer
Postat av: Ells

Wow, lika snygg då :D Haha, så fult det låter att säga. Men du ser mer "mogen" ut nu. Menar inget illa med det :s Men mer välvårad, vilket också har en negativ klang :s Aja du var och är as snygg! det är ett faktum!

2011-05-26 @ 22:09:23
URL: http://jademysteries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0