Valborg

Jag hörde att det var valborg igår, eller nu är det ju över midnatt, så jag hörde att det var valborg i förrgår.
Svårt att hålla reda på då jag legat totalt avdäckad hela dagen. Trött och bakis men nöjd.
Det var så überbäst helt enkelt!



Började med att jag och bästa Johan drog in för att kika på kortegen. Satt i solen, korkade upp en flaska vin och gosade med Bianca. Själva kortegen var nog den sämsta jag sett på länge, väldigt tråkig med få självgående vagnar, men det var iaf finfint att sitta i Vasa med massa härligt folk! Och bättre blev det när vi körde vidare mot Slotts där stora brasan tändes. Tusentals glada människor, folkfest i det bästa! Kvällen slutade med att vi drog upp till Azaleadalen där FreakShow höll till med ännu mer awesome människor, sprit, brasor, dans och sång! Väl där ställde jag upp Biancas väska/korg så att hon kunde krypa in och sova, vilket hon också gjorde. Med undantag för att hälsa på gamla bekanta. Stannade där tills halv två då polisen kom och släckte brasorna, då blev det så kallt att vi tog till apostlahästarna och lubbade runt, sjungande på gamla disneyklassiker! Härligt!

Nu ska jag dock krypa ner i sängen igen tillsammans med Biancis. Hon har också legat totaldöd idag, väldigt mycket skoj igår = en snarkande, nöjd vovve.



Ps.
Blev stoppad av ett par barska, manliga poliser. Trodde jag gjort bort mig med något, men det visade sig att de bara ville klappa på Bianca. De tyckte hon var så söt, och en av poliserna var själv chi-ägare.
Jag tycker om poliser ♥


Kommentarer
Postat av: M

Älskar ditt hår! Vilken färg använder du? :D

2011-05-02 @ 18:03:30
Postat av: althea

Du som åker en del till London. Kan du inte tipsa om bra flyg/hotel? =)

2011-05-02 @ 20:28:52
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: mitsukai

M



Jag använder den tukosa från directions

2011-05-03 @ 03:06:10
Postat av: peter

hahaha ja det hör inte till det vanliga att se mej på bild ;) Finns ju skäl till det oxå!

2011-05-03 @ 20:42:50
URL: http://fotope.blogg.se/
Postat av: Mira

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-10 @ 20:03:30
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0