Magkänsla

Jag tycker väldigt mycket om min magkänsla. Den har varit ganska stark ända sedan jag var liten. Minns speciellt när jag hade haft lekbesök (var ungefär fem år) och min snutte var borta när jag skulle lägga mig. Då fick jag helt enkelt för mig att den var bakom en bokrad i bokhyllan, och voilá! Sedan har det fortsatt. Jag har följt magkänslan för att hitta diverse smycken på de konstigaste platser, och på någon höger så lyckades jag alltid komma fram till var pappa lagt sin plånbok när han tappade bort den.

Så vad vill jag komma fram till? Jo ikväll när jag skulle ut på kvällstur med Bianca sa det stopp precis utanför dörren, och jag vände åt helt motsatt håll än den promenadslingan jag tänkt ta. Varför? Det kändes bra i magen. Det resulterade i att jag gick till en liten park jag inte gått till på väldigt länge, och där hittade jag min cykel! Framhjulet är kvaddat men det täcker antagligen försäkringen, och helt plötsligt blev det här en bra dag iaf.

Jag tycker onekligen om min magkänsla.. och nu säger den att jag ska gå till köket och äta kvällsmat. Sedan ska jag pladaska ner i sängen där lilla fröken korv redan ligger och myser med alla fyra tassarna upp i vädret.
Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Isa

Verkligen "tur" att du hittade den, det hör inte till vanligheten.

Och Bianca är bara för söt :)

2011-05-24 @ 01:58:21
URL: http://isabelleix.blogg.se/
Postat av: Annica

Inte mer än rätt att belöna magen med lite kvällsmat när den återigen varit så duktig och vägledit dig:)

2011-05-24 @ 04:53:59
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj... du kanske är synsk?

2011-05-25 @ 09:54:44
Postat av: Grodan

Fan va coolt :)

2011-05-26 @ 12:54:56
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0