Love


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

naw, vad gulligt :)



sv: mja, i lagom dos kanske ;) borde inte vara ett ideal.

2011-03-08 @ 12:45:44
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Veronica

Ja det är hemskt när dom är dåliga. Han har för stor prostata samt urinsten & urinvägsinfektion. En olycka kommer sällan ensam :( Tycker bara så sjukt synd om honom. Blir tårögd när jag tittar på honom. Hur kan man vara så himla hönsig? Haha. Gör allt för att försöka att inte tänka på det, han märker ju direkt när det är nått.



Jag brukar faktiskt ha med en väska åt hundarna varje gång jag lämnar in dom. Och skulle jag få plats skulle jag lätt ligga där med honom. Fatta känslan när man ska säga hejdå till honom, och inte veta om vi ses senare på dagen eller imorgon.. Nej usch! :´(



Tack för omtänksamheten! :)

2011-03-13 @ 12:12:02
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0