...

Det har varit en allt annat än rolig lördagsnatt.
Fick åka akut till Blå Stjärnans djursjukhus i Göteborg sent i eftermiddags. Bianca hade på något sätt fått fått ett grässtrå att fastna i svalget och det ledde till extrem hosta, torrspya och andra trevligheter...
4000kr fattigare och sex timmar senare så har jag iaf en gräsfri hund, om än något nerdrogad. Min lilla olycksvovve ♥
Nu är hon dock strax över tre, och jag ska upp tidigt imorgon för ett fotojobb.. Dags att sova helt enkelt. Nattis!


Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches - TÄVLA om presentkort -

Samma hände vår Jack Rusell Scruffy. Jag trodde ju han höll på att dö då det lät som han inte kunde andas. Vilken shock! Skönt att det löste sig. Vi ska till vetten med Wilson imorgon för en operation ryser

2011-06-12 @ 19:53:57
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0