Trevlig Onsdag

Bildregn från i onsdags då jag lite oplanerat drog in till Kinna och träffade ett helt gäng med trevliga typer. Många gamla gymnasievänner och en del nya ansikten. Mycket trevligt. Efter att vi ätit drog dog jag och Issa hem till mig för att låta vovvarna leka och spela LBP. Har ett jättesött filmklipp på doggisarna men det kommer upp lite senare ♥



Jag behöver väl knappast säga hur mycket jag tycker om den här bilden. Trötta sötnosar efter bus.


Våra ögonstenar. Issa med Tyson, och jag med Bianca.


Kommentarer
Postat av: Nicole - Leopardprinted Drama Queen

men gud va söt bild när de ligger på ryggarna! Jag vill min vovve ska hitta en kompis också!

2011-07-30 @ 02:46:30
URL: http://theweirdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0