Poke

Spenderade nästan hela torsdagen i sängen med dundrande huvudvärk. Ispåse på skallen och hundnos emot kinden.
Fredag blev tack o lov mycket bättre. Lite mys hemma hos pappa med mumsig mat (papi är kung i köket) och sedan glassutflykt till havet. Tror det var först gången lillplutten såg havet och oj vad hon sprang på stranden. Var folktomt just där vi var och Bianca tyckte tydligen att sand var väldans skoj under tassarna.
Kom hem vid tiotiden och totalslocknade i sängen, vaknade för en liten stund sedan och ska nog mosa i mig en macka innan jag pluppar tillbaka mellan lakanen. Imorgon (eh.. senare idag) ska en ny djuraffär invigas bara en pyttebit ifrån där jag bor så jag ska nog ta mig dit och kika in utbudet. Sedan ska jag se om jag inte äntligen kan knåpa ihop den där efterfrågade tutorialgrejjen angående hårfärgning. Får se hur det går... Ah well, nattmacka var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0