Oh my. Yet Another Title!

Hamnade tydligen hemma hos pojken. Han har gått o lagt sig eftersom han jobbar, men jag sitter uppe med vidöppen balkongdörr och njuter av kylan. Det här med varm sommar är inget för mig, som idag... Spenderade mest hela dagen i liggande position framför en fläkt. Tacka vettja svala sommarnätter!
Imorgon ska jag iaf ta mig ner till Västerås centrum i jakt på en svart långklänning, hoppas jag hittar någon, annars får det vänta tills dess att jag återvänder till mitt älskade Göteborg. Eller kanske det finns i Örebro.. Hmm.. ska göra ett litet stopp där för att krama på mamma. Fick dessutom höra idag att de köpt ett nytt hus. Är jättenyfiken! Nog för att de bor riktigt fint nu, men de ska tydligen byta upp sig ordentligt! Spännande.

Mah nu ska jag ta och slå mig till ro på balkongen och kika på nyaste avsnittet av True Blood. Och ja, jag erkänner. Tittar nästan bara pga att Eric är sådär överdrivet snygg. Nom nom nom!


Kommentarer
Postat av: Nicole

alltså senaste avsnittet var så JÄVLA bra, men blir inte du förbannad på hur dumma häxorna är? De typ "varför försökte han döda henne" man ba öh han sa ni inte fick göra det inte inte utföra er religion. Jag känner på mig jag kommer vara irriterad som fan på dem resten av säsongen

2011-07-12 @ 05:11:59
URL: http://theweirdone.blogg.se/
Postat av: Martin K.

Började kolla på True Blood i helgen - som du nog har läst på Facebook. Kollar typ endast för att Sookie är så het och bra :) Sen Bill är även han mycket bra.

2011-07-12 @ 20:53:23
Postat av: mitsukai

Martin

Sookie är ganska söt, men inte min typ, och jag gillade Bill i början. Men inte längre :P

Eric är dock nomsinomnom!

2011-07-12 @ 21:13:21
Postat av: Lucyinthesky

Eric är absolut en stor anledning till att se serien, yes ;)



Häftig blogg!

2011-07-15 @ 23:18:21
URL: http://emmabaramig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0