INFO

Detta är tänkt som ett infoinlägg som jag kan hänvisa till varje gång det kommer frågor om mitt hår.
Får nästan dagligen frågor på Bilddagboken (dayviews), FB, mail och här på bloggen ang mitt hår och jag är ganska trött på att behöva skriva samma svar om och om igen.
Så.. TADAA!
  • Ja det är mitt hår som är färgat
  • Det mesta är mitt egna, har dock i lite clips för volym
  • Jag färgar mina egna clips
  • Jag använder Directions hårtoning
  • Färgen heter Turquoise
  • Den finns att köpa i de flesta "alternativa" klädaffärerna
  • Jag köper den oftast från Shock i Göteborg eller beställer från Odium
  • Man måste bleka håret vitt innan man tonar det blått
  • Jag färgar ungefär en gång i månaden
  • Färgar dessutom alltid håret själv
  • Bleker utväxten varannan månad
  • Då använder jag Schwarzkopf L1++ Blonde
  • Det blåa färgar av sig när det är blött, men inte så farligt
Och ja, jag älskar att vara blåhårig ♥




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Blått klär dig :)

2011-07-18 @ 11:22:33
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0