Zzznark


Sådan matte, sådan hund?

Imorgon åker jag, pojke och hund för att hälsa på min lilla mamma i Örebro. Pojke stannar bara över natten medan jag planerar att jäsa i hennes jacuzzi i minst fyra dagar till, innan jag återvänder till Västerås. Behöver reparera min kropp lite, och just nu känns det som att ligga i ett varmt bad med ett glas vin är precis vad jag behöver. Egentligen har jag hemlängtan, men måste stanna kvar minst en vecka till. Dock ska jag försöka använda den kommande veckan till att träffa gamla vänner och sådant, då är inte hemlängtan lika svårt att tampas med.


Kommentarer
Postat av: Annicat

Åh kärlek! Underbar bild! Där kan man tala om att somna lycklig:3

2011-01-15 @ 04:08:04
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0