Ouch

AJ AJ AJ AJ AJ!
Ja det är precis så det låter från min sida just nu. Råkade sabba ryggen totalt när jag spelade Kinect sports (längdhopp) innan. Fullkomligt livsfarligt spel det där! Känns lite som om det är diskbråck, så om det inte blivit bättre inom ett par dagar måste jag uppsöka närmaste läkare. Skoj...

Jaja, över till något roligare. Fotograferingen igår gick bra, trevligt som vanligt även om jag var ganska off pga sömnbrist. iofs så gjorde det inte så mycker att jag såg död ut då jag ändå lindades in i crime scene-tejp, sattes i ett kaklat rum med fejkblod och blev inångad av en rökmaskin.

Ah well, nu ska jag sätta mig och kika runt på ebay, tröstshoppa lite så kanske ryggen blir bättre..


Übersneak Preview
Helt oredigerad bild (tagen med mobilen direkt på fotografens dator).



Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Tröstshoppa hjälper alltid!

2011-01-10 @ 06:41:16
URL: http://tjelsi.com
Postat av: peter

haha du är så sneaky;) märkte inte ens att du tog en bild. Innan jag läste texten så börja jag undra om du hade fått bilderna redan haha ;)

Hoppas ryggen blir bra snart

2011-01-10 @ 10:10:41
URL: http://fotope.blogg.se/
Postat av: Meridiana

Åh, jag blev supernyfiken på vart ni köpt tejpen, jag är jättesugen på att göra en photoshoot men hittar bara massa amerikanska hemsidor att köpa på :o

2011-05-16 @ 11:45:15
URL: http://knottyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0