At Night



Ligger i den knarriga bäddsoffan hemma hos mamma och funderar lite på vart min fina dubbelsäng jag hade här innan tog vägen. Ah well, så länge det finns plats för både mig och lillskit så är jag nöjd. Ja just ikväll är jag extra nöjd med allt egentligen. Under min 30 mins väntan på bussen, efter att ha vinkat av pojken på tågstation kom jag till språks med en något sliten äldre man. En före detta uteliggare. Tycker alltid det är så intressant att prata med dem, och efter ett sådant samtal känner jag mig alltid lite extra glad över det faktum att själv inte behöver bekymra mig om tak över huvudet eller mat i magen. Dock skulle jag inte klaga på en mindre smärtande tumme just nu...
Tyckte nämligen det verkade som en utomordentlig idé att försöka skära av den med brödkniven vid frukosten och resultatet blev ett långt, djupt jack rakt ner över muskeln. Underbart...
Hurra för klantighet!
*host*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0