I'm Watching You


Åh vad jag älskar den här tröjan! En present från pojkvännen när jag var uppe i Västerås sist. Den är så jag ♥

Det har det varit en ganska slö dag. Mensmagen spökar så jag har mestadels lullat omkring i mysbyxor och älsklingströjan och tyckt synd om mig själv. Varför är det inte killars duty att bli gravida och hela fadderullan.
Jag hade gärna sluppit!

Fick iaf lite annat att tänka på när pappa kom över för att hjälpa mig sortera ut en massa papper från försäkringskassan. Jag blir så mosig i huvudet av alla dokument, men papi äger på att fixa! Nu är det iaf utsorterat och klart. Och eftersom John Blund verkar ha annat för sig inatt så ska jag sätta mig och fixa klart veckas plugg nu.

Kommentarer
Postat av: Grodan

Men, vilken söt :D

2011-02-04 @ 21:40:57
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Vad kul, hur går de då?

2011-02-05 @ 10:21:41
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0