Tänder

På väg till djurkliniken.


Mådde inte mycket bättre idag, men masade mig iaf iväg till veterinären med lillan. Höll på att blåsa bort på köpet! Iskalla vindar och snö i luften. Hallå våren, vart tog du vägen?
Fick iaf tid för tandstensborttagning, och det verkar som om det kommer få pillas lite mer med hennes tänder. Dvs att någon av tänderna kanske måste tas bort. Veterinären visste inte säkert, men det skulle inte förvåna mig. Hon hade konstiga tänder redan när jag köpte henne, och fast jag kämpat för att få ordning på det hela så verkar det vara ett omöjlighetsjobb. Lite jobbigt, vill ju inte att Bianca ska ha problem med något! Dessutom kommer det länsa mitt sparkontokonto, fast om det får lillan att må bättre så är det inget jag bryr mig om.


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vad fina ni är :)

2011-02-17 @ 00:11:36
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Isa

Aww så söta.

Hoppas det löser sig med Bianca!

2011-02-17 @ 04:39:23
Postat av: peter

hallå vart är snön då???? :O hmm fusk

2011-02-17 @ 21:03:30
URL: http://fotope.blogg.se/
Postat av: Miaka

Oh ja, ska absolut spara en slant av kommande bidrag till shthlm, och sen får jag ju pengar samma dag vi åker upp med :D Men det kanske vore bra att titta lite på biljetter snart, innan de blir för dyrt :S det går säkert att matcha tåg från västerås osv. PEPP!!!!

2011-02-18 @ 11:16:02
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0