Sick


Whoop Whoop!

Tror jag är sjuk, sovit hela dagen borsett från promenader med lillan och sitter nu i sängen helt förvirrad. Hur blev klockan 04.30? Ska skriva klart det här, kika in på skolan online och dricka ett stort glas vatten. Sedan blir det back to bed. Hoppas jag mår bättre när jag vaknar nästa gång. Ska in till veterinären vid tre för en förundersökning av Bianca innan tandrensning, och vill hellst undvika att se ut som ett ruttet blåbär.

Ah, måste kontakta en säljare också angående min pojkes present för valentines som inte dykt upp än. Hoppas den inte är på villovägar då den är skapad av en av mina absoluta... oj, det kan jag inte säga. Han läser bloggen. Hihi!



Kommentarer
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-16 @ 05:22:44
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Påååjke...

Ninjastyle! Jag klarar inte överraskningar... x___X''' <3

2011-02-16 @ 12:35:34
Postat av: pimpXprincess

Fin :)

2011-02-16 @ 12:54:02
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0