Paint Your Face


Vet att luggen är lite sne, men sne är det nya svarta!

I slutet av förra veckan fick jag hem nya mumsigheter från Sugarpill och jag var inte sen med att prova.
Egentligen är jag en trogen följare av MAC, men när det kommer till klara pigment så är det nog inget som slår Sugarpill enligt mig. Och det bästa är att sugarpill och mac går ihop så bra. Som ovan där jag har Sugarpill Afterparty tillsammans med MAC Carbon Matte. Love it!

Btw: Är det bara för mig som bildernas färger blir weird efter att ha laddats upp via blogg.se?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Om du använder photoshop ska du spara för webb istället för vanliga Spara, innan du laddar upp. Så blir färgerna korrekt :)

2011-02-08 @ 09:11:08
URL: http://eack.blogg.se/
Postat av: Sanna

Har hört ryktas i bloggosfären (Petrilude på Youtube) att NARS svarta ska vara i särklass den svartaste skuggan på marknaden, den ska tydligen slå carbon med hästlängder... Det är en skugg-duo som heter Pandora med en skimmervit och en ärkesvart.

2011-02-09 @ 09:37:37
Postat av: Niccie

MÅSTEHA! Jag har letat efter en skimrande stark blå ögonskugga.

Är oxå sådär överbarnsligt förtjust i blått, så jag är minst sagt avundsjuk på ditt vackra hår...

2011-02-09 @ 20:26:46
URL: http://nickokick.blogg.se/
Postat av: Anonym

så vacker! :D

2011-02-10 @ 23:48:35
Postat av: thaitrash

det blev fint med linserna!

2011-02-12 @ 18:32:19
URL: http://thaitrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0