Gothia Towers

Ni som följt min blogg ett tag kommer nog ihåg att jag blev lovad en londonresa av min pojke för att fira våran tvåårsdag. Nu börjar dagen närma sig men av diverse anledningar så blev själva resan inställd. Men eftersom han är allmänt underbar så har han fixat om och oj vad jag ser fram emot det hela!
Han har bokat rum på Gothia Towers i Göteborg. Och inte vilket rum som helst utan Sky Executive med VIP.
Jag har alltid velat bo där och nu ger han mig två dagar av ren lyx. Fick dessutom veta att han redan bokat upp både frukt, choklad och blommor till rummet, min lilla pojke ♥


Bara för att jag älskar bilden även om det är halvtaskig kvalité, mina två hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0